Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1454 ggr
ElisabethB
4/21/14, 7:16 PM

Bra affär?

Finns det någon bra djuraffär på internet som skickar med Posten? Skulle vilja ha lite nya grejer till mina katter och kanske kunna köpa kattmaten och Kattsand billigare..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
vallhund
4/21/14, 7:19 PM
#1

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

ElisabethB
4/21/14, 7:22 PM
#2

Jo, men jag handlade där förut och slutade efter att ha fått tre felleveranser på två beställningar…

Har de kanske bättrat sig sen i höstas?

Tar gärna emot fler förslag :)

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

[Lilyz]
4/21/14, 7:32 PM
#3

http://www.petsonline.se/ handlar jag ifrån, har inte haft några problem än så länge. 🙂

ElisabethB
4/21/14, 7:43 PM
#4

#3 Vettiga priser på både mat och sand :)

Hur snabba brukar de vara? Har man grejerna inom 1 vecka?

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

[Lilyz]
4/21/14, 7:58 PM
#5

#4 De gånger jag beställt har det tagit 2-3 dagar bara. 🙂

pisa
4/22/14, 10:39 PM
#6

http://www.zoo.se/ är bra. Beställer även från Animail, har bara bra erfarenheter därifrån!

Annons:
ElisabethB
4/23/14, 6:52 AM
#8

#6 Vore väl konstigt om bara jag har negativa erfarenheter ifrån Animail? Vill inte låta negativ, men vill ha de grejer jag beställer och inte t.ex. Bozita torrfoder i vit påse när jag beställer Royal Canin torrfoder i råsa påse.., för att nämna ett exempel.

Det är ju jättebra om du bara har positiva erfarenheter därifrån, hade varit ännu bättre om även jag hade det.

#5 Provar PetsOnline och ser hur det fungerar. :)

Kollar även upp tipsen i #6 och #7. Tackar så mycket!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

OberonsMatte
4/23/14, 7:19 AM
#9

Jag brukar köpa från Animail och Hemfoder.

Sajtvärd Katter iFokus

vinteralvan
4/23/14, 10:16 AM
#10

#8 Konstigt jag har beställt från Animail i flera år utan problem. Har aldrig fått felleverans.

kredka
4/24/14, 6:05 PM
#11

Du kan kolla den nyöppnad butik : www.vildatassar.se :) relativt nyöppnad men det kommer många nya grejer med tiden :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

annlena
5/11/14, 12:04 AM
#12

Jag har köpte för första gången på www.zoopluss.se fick det levererat till dörren. Toppen tyckte jag ;)

Upp till toppen
Annons: