00 - Allmänt kattprat

Katter till salu (3) !

2013-09-13 20:08 #0 av: [Emma--]

Här kan du lägga in en annons på din katt som måste säljas/omplaceras.

Endast ett (1) inlägg/annons.

Annonsen raderas efter en månads tid från och med inläggnings datumet.

Vid intresse pmas annonsören, så tråden får vara fri från prat.

Hot om avlivning får inte förekomma.
Ingen katt får skänkas bort!

Annonser som inte följer reglerna tas bort.

Medarbetare på devon rex ifokus & katter ifokus

Anmäl
2015-03-22 11:18 #109 av: Rafen

Honkatt säljes

Säljer våran lilla katt på grund av att sambon är allergisk. Hon är en liten tjej på ca 3 kg. Har haft hundkompis i hemmet i perioder och de har kommit bra överens.

Namn: Lovis

Kön: Hona

Född: 25 Maj 2013

Ras: Huskatt

Finns i Trollhättan, Västra Götaland.

Pris: 500kr

Äter: Orijen regional red

Är och har varit innekatt sedan födseln. Endast ute i koppel vid 2 tillfällen förra sommaren.

Kastrerad, vaccinerad, ID märkt med chip och tatuering.

Vi söker ett långvarigt hem till henne. Helst ser vi att hon kommer till ett hem med katt eller kattvana sedan innan och att hon gärna får fortsätta vara inne.

Kontakt: Nås enklast på petra.thell@live.se. Går även här på ifokus.

Anmäl
2015-05-30 09:31 #110 av: Sunshades

Hane och hona säljes/omplaceras.

Två mysiga syskon på snart 2 år söker nytt hem där de har möjlighet att få vara ute litet grand. Alla tillbehör som matskålar, foder, koppel (ja vi har varit ute litet), sele, större klösträd, klösbrädor, transportbur, peewee kattoalett, leksaker osv. ingår såklart.
Båda är vana att gå på pellets och förutom ett tillfälle när dörren till toaletten var stängd har det inte hänt några olyckor på fel plats. Nellie använder f.ö. gärna den vanliga toaletten om hon behöver kissa :)
De är också vana att bli kloklippta efter att vi missat detta (och tillräckligt med klösbrädor) från början och vissa tapeter blev massakrerade ;)

Namn: Chilly (röd-vit) och Nelly (svart-vit)

Kön: Hane och hona

Ras: Huskatt

Finns i Varberg, Halland.

Pris: 500kr

Äter: Blötmat och Porta 21 Feline Finest Adult Cat.

Har varit innekatter sedan de flyttade till oss från katthemmet i Halmstad men verkar väldigt intresserade av att få vara ute litet mer. Vi har varit ute med dem i koppel vid några tillfällen.

Kastrerade, vaccinerade (kanske behöver påfyllning om de kan vara ute mer), ID-märkta med chip. OBS! De måste få flytta tillsammans.

Hör av er via PM om ni är intresserade (bilder kan jag såklart skicka med om ni önskar)

Anmäl
2015-06-25 09:30 #111 av: [olivkvisten]

Honkatt säljes (problemkatt)

Söker nytt hem till min ettåriga honkatt. Hon är kastrerad och ID-märkt (både tatuering och chip). Vaccinerad två gånger och nästa vaccinering är i november. Rumsren, aldrig kissat på nåt annat ställe än lådan.

Hon är införskaffad i höstas som kompis till min andra katt (kastrerad lugn hankatt) men hon har alldeles för mycket energi och jaktinstinkt för att vara innekatt. Går runt och gnyr hela tiden, måste ut och jaga och där jag bor finns det inte möjlighet till det pga intensiv trafik. Ville ge det en chans och se om hon lugnar ner sig, men nu är hon ett år och det är bara att inse att det inte fungerar längre.

Hon är inte speciellt kelig, bara korta stunder. Ibland gillar hon att bli kliad, hon kelar mest med min andra katt, så jag tror hon kan fungera ihop med andra katter. Hon är också väldigt rädd och svårhanterlig när det kommer till människor, så rekomenderas inte till barnfamilj.

Hon måste komma till ett hem med en ägare som är medveten om dessa problem redan då han/hon tar till sig katten, och att möjligheter till att vara utekatt är ett måste, helst på landet.

Bor i stockholmsområdet, kan ordna med transport inom stockholm med omnejd.

Anmäl
2015-07-31 19:20 #112 av: Vi med djur

Hej detta är Timotej 13 veckor som söker eget hem.

Mammakatt är 50 % maine coone & 50 % ragdoll. Pappakatt är renrasig ragdoll med stamtavla.

Han är nu avmaskad, vaccinerad 2 ggr, chipmärkt och uppfostrad med mycket gos. Levereras med friskintyg samt dolda fel försäkring.

Han är uppvuxen i barnfamilj och med schäfer. Han är jättegosig och kurrar högt och följer efter oss överallt.

Pris: 4000 kronor

Vid intresse maila ragdollkatters@gmail.com

Anmäl
2015-11-08 23:20 #113 av: mallabralla

Perser och exotic ringen förmedlar perserkatter till salu (katter förmedlade av rasringen har alltid stamtavla)

S*Atitza’s

2015-08-24

S*Atitza’s Smoke Jackpot
Perser, Hane
Svartsmoke bicolor, PER ns 03

Kontakt: 
Gitt Gustavsson
atitzas@hotmail.se
http://atitzas.dinstudio.se/

Sajtvärd på Perser iFokus

Anmäl
2015-11-08 23:22 #114 av: mallabralla

Perser och exotic ringen förmedlar perserkatter till salu (katter förmedlade av rasringen har alltid stamtavla)

S*Atitza’s

2015-08-24

S*Atitza's Smoke Jazmine
Perser, hona
Svartsmoke bicolor, PER ns 03

Kontakt: 
Gitt Gustavsson
atitzas@hotmail.se

Anmäl
2015-11-08 23:24 #115 av: mallabralla

S*Atitza’s

2015-08-24

S*Atitza's Silver Jackzonii
Perser, hane
Svartsilverspotted bicolor, PER ns 03 24

Kontakt: 
Gitt Gustavsson
atitzas@hotmail.se

Anmäl
2015-11-08 23:27 #116 av: mallabralla

GIC Helostrian’s Laphroaig

Vit oddeye perser, kastrathane

Född 2009-03-13

Grand Internationell Champion (som fertil)

www.helostrians.se

Anmäl
2016-01-18 13:00 #117 av: mallabralla

Heliotropes Casanova

Född: 2015-12-13

Efter:
Far: CH S*Heliotropes Mr. Macho
Mor: S*Heliotropes BeMy Girl

Svart chinchilla, perser hane

Kontakt: catlover@heliotropes.se
www.heliotropes.se

Anmäl
2016-01-18 13:02 #118 av: mallabralla

Heliotropes Brolle

Född: 2015-12-11

Efter: Far: CH*Abo Volos WICCO
Mor: S*VIntertassens Peach 

Svart shaded Golden, perser hane

www.heliotropes.se

Anmäl
2016-01-18 13:05 #119 av: mallabralla

Heliotropes Connor

Efter: 
Mor: S*Heliotropes BeMy Gir

Blå shaded, perser hane

www.heliotropes.se

Anmäl
2016-01-18 13:07 #120 av: mallabralla

Heliotropes Canon

Efter:

Svart shaded silver, perser hane

www.heliotropes.se

Anmäl
2016-01-18 13:08 #121 av: mallabralla

Heliotropes Chanelle

Efter:

Svart shaded silver, perser hona

www.heliotropes.se

Anmäl
2016-01-18 13:09 #122 av: mallabralla

Vilda Western´s Alerte Almer

Född: 2015-11-13

Efter: 
Far: CH Subwoofer Calvin Klein 
Mor: GIC Funfairs Truly Madly

Röd, perser hane

Kontakt:
pudeltax@hotmail.com
http://vildawestern.se/index.html

Anmäl
2016-01-18 16:13 #123 av: [helga21]

Dessa små ullnystan  är bara för söta HjärtaPussmun

Anmäl
2016-03-02 11:16 #124 av: Mangochanti

Vet inte om jag får söka katt? men jag

Söker kattunge av rasen Sibirisk katt/Neva masquerade.

Någon som känner till några kattungar av denna ras?

/MC Katt

Anmäl
2016-04-28 14:09 #125 av: iMacKalle

Jag har haft massor av katter i mitt liv. Den häftigaste och coolaste katten var också den största ca 70 -80 cm lång  med smidig kropp och tigrerad päls, en  korsning mellan två australiska kattraser som fanns med  som krav att överta när vi flyttade in i ett bungalow i Singapore. Hon duschade med mig och åt apelsiner och spann som en traktor.

Jag funderar på att skaffa mig två innekatter igen, kasterade syskon  som har varandra som kompisar, men bara om jag hittar denna urvackra  vita katt med blå ögon. Vet ni någon seriös uppfödare som säljer dessa , hojta då till.

Tack.

Anmäl
2016-04-28 15:04 #126 av: Bästakompis

Det finns ingen speciell kattras som är vit med blå ögon, inte i Sverige i alla fall. Om du läser på om olika kattraser så kan du hitta någon som passar dig i temperament och utseende etc. Katten på bilden ser ut som en huskatt eller en brittiskt korthår.

Anmäl
2016-04-28 16:53 #127 av: [helga21]

# 125 Det finns vita katter med blå ögon. Risken är dock att de är hörselskadade därför så väljer uppfödare att hellre ta med gula ögon. Katten på foto är maskad därför har den blå ögon.

Anmäl
2016-04-28 17:35 #128 av: iMacKalle

Jag tror inte att katten är maskad. Jag hittade katten på en sida med minst 5 bilder från olika håll. Hoppas jag hittar sidan igen.

Jag tror att katten finns i verkligheten och att det går att köpa en avkomma. Nej jag tror inte heller på att blå ögon skulle påverka hörseln. Jag återkommer.

Anmäl
2016-04-28 17:42 #129 av: iMacKalle

Jag gick in på ett veterinärforum under katter och där ser jag till min stora förvåning att katter med vit päls och blå ögon för det mesta är döva.

Om katterna är innekatter och är två och blir ompysslade av en med 45 års kattvana kan jag inte tänka mig att dom mår illa av att vara döva.

Anmäl
2016-04-28 18:02 #130 av: MonicaLagerquist

# 128

en studie av George Strain publicerad 2006 visade:
18 % dövhet hos vita norska skogkatter
17 % dövhet hos vita maine coon
11 % dövhet hos turkisk angora

Nordiska Rexringens undersökning för ett par år sedan visade på runt 5% dövhet hos de vita cornish och devon rexarna.

Hos vita huskatter finns det siffror som visar på en frekvens av 40-60 % (om jag inte missminner mig helt) dövhet. Ska se om jag hittar mer exakt källa imorgon, men jag tror det är Bergsma & Brown som ligger bakom siffrorna.

Helvita katter är inte sällan döva. Detta beror på en tidig tillbakabildning av hörselsnäckan i innerörat. Det är betydligt vanligare med dövhet hos blåögda vita katter än hos gulögda, men det finns även gulögda vita katter som är döva och blåögda vita med normal hörsel. Katterna kan också vara döva bara på ena örat. Odd-eyed vita katter är ofta döva på örat som sitter på samma sida som det blå ögat.

S*Blå Katten Cornish Rex & La Perm uppfödning.

Alla katter har ett livsvärde,men alla katter har inte ett avelsvärde.

www.blåkatten.se

Anmäl
2016-04-28 18:11 #131 av: iMacKalle

Frågan är hur mycket en innekatt lider av sin dövhet. En katt som varit döv sedan födseln har ingenting att jämföra med och anser sig inte vara döv, för hen vet inte hur livet vore med hörsel och ont har dom väl inte av dövheten.

Humlan kan enligt naturlagarna inte flyga, men det vet inte humlan om,  därför flyger hon.

Anmäl
2016-04-28 18:35 #132 av: Ominous

Man bör oavsett inte uppmuntra till avel på katter med problem. Skulle inte du lida av att vara döv? Trots alla sätt vi har att förenkla det för folk med hörselskador är det fortfarande ett handikapp. Du kan leva "säkert" som döv människa, men skulle du valt det för dig själv? Jag skulle inte, därför skulle jag inte välja det åt min katt.

Köp hellre en maskad katt med väldigt lite färg, cream är väldigt ljus tex. 

Anmäl
2016-04-28 19:39 #133 av: iMacKalle

Det håller jag med om att det borde vara förbjudet att framavla handikappade djur. En innekatt som är van vid att vara inne lider inte av att vara inne, det har jag egna erfarenheter av. Öppnar man dörren och låter katten välja så går den försiktigt ut på verandan och ser sig konstigt omkring och vänder och går in igen.

Mer än 90 procent av alla katter är innekatter. Då går det inte att jämföra med oss människor som skulle  må jättedåligt av att bli inlåsta.

Anmäl
2016-04-28 19:42 #134 av: Ominous

Har aldrig sagt att katter lider av att vara innekatter? Jag sa att katter lider av att vara döva. Jag har själv en katt som blev döv de sista åren i hans liv, uppenbart att påverkade honom negativt. Jag skulle aldrig gå till en uppfödare som medvetet avlar på katter som är döva, eller har hög risk att bli döva. Oavsett hur mycket jag skulle vilja ha en vit katt.

Tvivlar på att 90% av alla katter är innekatter, låter helt befängt. Men du får gärna länka info om det, då jag tycker det är intressant.

Anmäl
2016-04-28 19:59 #135 av: Bästakompis

Hm, jag tror alldeles säkert att det är en maskad (colourpoint) brittiskt korthår på bilden. Det är ingen tydlig mask, men man ser den. Googla på brittiskt korthår colourpoint så kommer du till uppfödare. Jag håller med om att de är vackra att se på. Men du, köp inte bara katt med ögonen!

Anmäl
2016-04-28 20:15 #136 av: [eliinmeyer]

Den på bilden ser dock ganska photoshopad ut

"nu är hat okej, om det riktas åt rätt håll"
Anmäl
2016-04-28 21:43 #137 av: iMacKalle

När jag såg bilderna på min favoritkatt med blå ögon så tänkte jag ingenting på felavlat monster med sjuka förutsättningar eftersom alla mina katter har varit superfriska med regelbundna besök hos veterinärer.

Här i Stockholm finns inga utekatter andra än dumpade strökatter och de som lever på bondgårdar som inte är så många längre.

Av de katter som det finns bilder på i tråden ser min favorit mest frisk och alert ut.

Katter med tåriga ögon, blodsprängd hy runt mun och nos och tovig päls är ett tydligt tacken på sjuk katt och hårt framavlat missfoster.  Dessutom är min favorit  vacker, ungefär som en svensk frisk och tålig bondkatt. Mina katter har alla gått på toaletten och kommit och lagt sig i mitt knä framför tv. Katter som måste hämtas trivs inte med ägaren och kalla raskatter som måste ligga 4 meter från ägaren för att trivas. Nej tack. Då kan man vara utan katt.

Du Bästakompis. Vem dras inte hellre till en vacker katt. Jag gör det, men självklart skall den vara frisk utan avelsskador.  Jag tror jag skulle märka detta inom fem minuter tillsammans med katten.

Anmäl
2016-04-29 07:15 #138 av: MonicaLagerquist

#137 Det finns massor av utekatter i Stockholm .Tyvärr.

www.blåkatten.se

Anmäl
2016-04-29 11:36 #139 av: [helga21]

45 års kattvana har inte get dig tillräckligt med upplysningar om vita katter och deras hörsel. Kunskapen om katter överlag förefaller inte var den bästa heller. Själv har jag 4 katter som vistas i rastgård men det hindar inte folk i området att släppa ut sina katter och jag har minst 3 katter som patrullera området här.

När det gäller raskatter eller ej så har jag två raskatter som sover med mig i sängen samt en huskatt, den andra huskatten uppskattar inte mitt sällskap nattetid och alla  katter kommer gärna upp i mattes knä och sitter där då jag ser på TV.

Anmäl
2016-04-29 12:05 #140 av: iMacKalle

En del deltagare i tråden bryr sig inte om vad jag skrev i första inlägget.

Nej jag har aldrig haft några vita katter men vill ha en om den har blå ögon. Jag har heller aldrig hört talas om att vissa kattraser dras med dövhet.

Syrrans kalla och ilskna raskatter  verkar hata människor och alla de andra raskatter jag kommit i närheten av.

Jag kallar inte katter som lever i villor med rastgård för innekatter. Att ha mer än 2 katter i en lägenhet, ser jag som besvärligt.

Utekatter i Sverige är tama dumpade katter som inte är rädda för folk som därför inte gömmer sig , ändå ser man aldrig några. Aldrig.

Anmäl
2016-04-29 13:26 #141 av: Volpes

#0 "så tråden får vara fri från prat."

Jag tror ni får ta och starta någon annan tråd om ni vill prata om detta.

Anmäl
2016-04-29 16:34 #142 av: Bästakompis

Men snälla iMacKalle vad är det du är ute efter?? Först skriver du att du söker en seriös uppfödare av en katt som liknar den på bilden av en blåögd britt. Sedan att du inte vill veta av raskatter för de hatar människor?? Är det alltså en backyardbreeder av döva vita huskatter du söker? Inte seriöst för fem öre. Dags att ta bort alla inlägg fr o m #128.

Anmäl
2016-04-29 18:30 #143 av: [helga21]

# 140 Som 7-ång visste jag att vita kattet kunde var döva oavsett om det var en raskatt eller inte. Nu hade inte jag inte sett en raskatt vid 7 års ålder 1961 så det var inget jag övervägde utan jag  tog en  vit katt som sedermera visade var oddeyed.

Raskatter är inte arga. Det är något annat med dem om de fräser.

Nejdå i området jag bor så är det tre stycken varav en jag  träffade i dag när jag var ute och gick och den är vare sig arg eller rädd och jag gick förbi huset där den bor.

Det finns 150.000 hemlösa katter i Sverige!

Anmäl
2016-04-29 18:39 #144 av: [helga21]

Som #130 skriver "Helvita katter är inte sällan döva. Detta beror på en tidig tillbakabildning av hörselsnäckan i innerörat. "

Läs lite kattgenetik så lär du dig!

Anmäl
2016-04-30 15:28 #145 av: Hera

#140 Du borde läsa på ordentligt om katter innan du funderar på att köpa en. Du har noll koll. 

För övrigt bryter du mot lagen som stulit kattbilden utan tillstånd från bildägaren. Det kan stå dig dyrt om det uppdagas av bildägaren.

Anmäl
2016-04-30 19:00 #146 av: lillelull

Den vita katten med de blå ögonen på bilden heter Coby och är en känd internet katt så vitt jag vet och katten har en instagram som heter Cobythecat.

Every lifetime has a little bit of rain 
this is just my rainy  season

Anmäl
2016-04-30 19:01 #147 av: lillelull

dvs bilden är ju då med all säkerhet stulen som #145 säger och det är ju inte ok.

Every lifetime has a little bit of rain 
this is just my rainy  season

Anmäl
2016-04-30 19:07 #148 av: Hera

Läser man inlägg #128 Så är det bild hon hittat på nätet och tagit.

Anmäl
2016-04-30 22:48 #149 av: Uppkatten

#133 Enl. SCB 2012, en studie av ägda katter, så uppges 43,2% av katterna vistas "i huvudsak utomhus", medan 56,8% uppges vistas "i huvudsak inomhus". Till dessa katter kommer sedan alla hemlösa katter som vistas utomhus. Jag tror inte heller att s k ladugårdskatter och stallkatter finns representerade i den aktuella statistiken.

F ö undrar jag om det inte är trolleri i tråden...?

Anmäl
2016-05-01 15:31 #150 av: weepingwillow

Katten på bilden går att följa på Instagram. Heter "cobythecat". Jag själv följer det kontot. Kattens ögon är photoshoppade på varje bild för att få en mer kristallblå effekt på ögonen. Det är en huskatt, förmodligen maskad teckning. Den har en smågrå svans och även öron. Det finns ingen uppfödare för detta i Sverige. Chansen att få en gråvit katt med blå ögon är att syssla med blandrasavel, och ren tur. Jag tror du får leta länge för att hitta en katt som är lika vacker som Coby, Glöm inte det jag sa med att hans bilder är photoshoppade. 

Anmäl
2016-05-01 16:06 #151 av: Bästakompis

#150 Nej det står på instagram/Facebookkontot att han är en Brittiskt korthår. Så min gissning var rätt 😆 och det går absolut att köpa en sådan med ljus mask och blå ögon, även om man säkert får vänta ett tag. Det finns seriösa uppfödare som riktar in sig på maskade britter, det hittar man på en enkel googling. Men visst är den Photoshoppad. Och nu ville ju inte ens personen ha en raskatt....

Anmäl
2016-05-01 18:22 #152 av: Volpes

#0  "så tråden får vara fri från prat."

Är det jag som missförstått eller ska denna tråd enbart vara till för annonser?

Anmäl
2016-05-01 18:34 #153 av: Hera

#152 Tråden är från 2013 och ts finns inte längre.

Anmäl
2016-05-01 18:46 #154 av: Volpes

Men är det inte rätt bra att faktisk ha en tråd för annonser som är fri från prat? Det skulle jag vilja ha i alla fall. 

Anmäl
2016-05-01 18:48 #155 av: Hera

#154 Starta en :) Den här är ju förstörd.

Anmäl
2016-05-01 18:49 #156 av: Volpes

Ja kanske det, trodde att denna var igång fortfarande, synd.

Anmäl
2016-06-10 20:18 #157 av: tlover

Visst ska annonser hit? Jag lägger då in en annars får admin helt enkelt ta bort den.

Pga flytt till lägenhet så söker vår utekatt nytt hem

Namn: Gimla

Ras: Bondkatt/huskatt/blandras

Ålder: ca 7 år

Kön: hona, kastrerad

Färg och päls: Svart med en liten vit ”haklapp”, långhårig

Papper finns ej

Van vid barn och mindre djur tex höns

Pris: 500:-

Finns i Västansjö mellan Lycksele och Storuman.

Gimla är en gos sugen intelligent katt som älskar att lära sig trix så länge hon får något gott av det. Just nu är hon ensamkatt och är enda katten i närheten. Hon älskar att vara ute bara det inte är för kallt, klibbsnö eller regnar då stannar hon helst inne. Men är det bra jaktväder så är hon gärna ute dygnet runt då hon älskar att jaga. Soliga dagar passar däremot bäst till att sola enligt Gimla.

Ett passande hem är viktigt därför finns inget kösystem utan det hem som vi tror passar blir det.

Krav på ny ägare: Hon ska komma till ett kärleksfullt hem där hon kan vara utekatt men som inte är nära större trafikerad väg då hon ogillar maskiner. Gärna på bondgård eller liknande som har bra jakträtt på råttor.

Är du intresserad så PM:a så kan vi få info om er och ni kan få mer info om Gimla.

Ni har väl inte missat nya sajten Anslagstavlan ifokus eller Prepping ifokus?
Titta gärna förbi i min tebutik, facebooksida eller blogg och säg hej
Välkommen in

Anmäl
2016-07-06 15:40 #158 av: MonicaLagerquist

I måndags dog Snuttans husse. Jag stod som kontakt för att ta hand om Leif Dollerts katter och har idag hämtat hem dem. Men jag kan tyvärr inte behålla dem och för katternas skull så mår de bättre av att få ett annat hem.Snuttan heter Vågens Sharon Stone.

Hon är en skogis med stamtavla.

Hon är lite drygt 10 år och har färgen rödspotted.

Hon kostar 500 kronor som kommer att gå till Hitta Katten i Enköping då jag anser att katter inte ska vara gratis och Hitta Katten i Enköping är det katthem som jag valt att ge pengarna till.

Hon skulle nog trivas bäst hos någon som för ett lugnt liv där det inte finns andra katter eller små barn.

Just nu finns katterna hemma hos mig i Örsundsbro.Utanför Uppsala.Vill du veta mer så hör av dig.Bilder kommer så snart katterna och jag själv fått landa lite.

www.blåkatten.se

Anmäl
2016-10-17 21:30 #159 av: Liiiisa_20

Hej Hej!

Har en kastrerad Norsk Skogkatt hane på 2 år som behöver flytta till ett nytt kärleksfullt hem som kan erbjuda honom kärlek och omsorg och möjlighet att få vara inne och ute så ett hem på landet skulle vara ett stort + . Maserati behöver komma till ett hem utan andra katter men hundar går bra då han idag bor tsm med 3 hundar. Han kan även ge några kärleksnaffs då och då, Han äter Royal Canin Sensible och blöt mat. Han kan både göra sina behov både på kattlåda och ute i naturen.

Men annars är Maserati en väldigt mysig och snäll katt!

Innan flytt är han Vaccinerad, Veterinär besiktad som gäller 7 dagar, Hans stamtavla och informationshäfte om honom. Han kommer att få med sig ett paket med foder , blöt mat , leksaker, bädd, filt. Den nya ägaren tar över hans försäkring.

Vid intresse kan lite mer info och bilder fås
Vid intresse skriv gärna lite om er vad ni har att erbjuda Maserati för hem osv!

Pris 3500

Vid kontakt mejla: min_katt_snuttan@hotmail.com

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.