Mer i: 01 - Avel, Genetik, Uppfödning
-
Colinas åttlingar
I onsdags morse föddes det åtta småkatter hemma hos oss.Förlossningen gick bra.Ettan kom 5.05 på morgonen och vid 7.30 kom den åttonde kattungen.Det blev två röd...
» Till diskussionen -
Stödmata kattungarna?
Hej, Min katthona är inne i fjärde veckan i dräktigheten, men hon har fortfarande inte fått färg på spenarna eller visat något tecken på att mjölkproduktione...
» Till diskussionen -
Färg?
Jag hade varit tacksam om någon kunde svara på vad dessa två kattungarna har för färg. Har så svårt att se om hanen är spotted eller tigre. Tycker nästan han är b...
» Till diskussionen -
Akut kattmammafråga
Mamman till kattungen jag ska ha fick lätt frispel i morse. De som har katten ringer mig och frågar vad de ska göra. Hon har börjat fräsa åt ungarna eftersom de ä...
» Till diskussionen -
Färg på pappan?
Jag har en blandras kille på 2 år. Hans mamma är en sköldpadda och själv är han röd/kanel vit tabby. Han är en blandning mellan huskatt och någon orientalkatt (ej...
» Till diskussionen

Vissa människor ska inte ha djur..

Säg till din kompis och läsa på ordentligt istället, det är ens skyldighet. Man undrar hur det ska gå vid förlossningen och efteråt när h*n har så lite koll.
Skulle vara jobbigt att få en till kull när ungarna är 12 veckor eller tidigare.