Annons:
Etiketterkattstatusdjurskydd
Läst 1471 ggr
Pia
2006-12-08 11:57

Katter i reklamen

Emellanåt gör katter gästspel i reklamens värld, och det behöver ju inte vara för kattmat eller kattrelaterade prylar. T ex så går ju just nu H&M:s reklam med Emanuelle Béart och en Russian Blue på TV, snygg reklamfilm tycker jag.

Sedan har vi ju förstås Whiskasreklamen med silverbritter, Sheba med blå britter och chinchillaperser. Hm, vad finns det mer för reklam med katter i? Har ni någon favoritreklam där katter figurerar?

Annons:
Veduran
2006-12-08 15:14
#1

Min favorit är ju just Whiskasreklamen… och framförallt den britten som var med för en massa år sen, säkert 7-8 år sedan. Den var såååå himla fin, en riktig liten björn :)

Sidentass
2006-12-08 19:13
#2

Jag får vänta med att  kommentera detta tills vi flyttat till Linköping..här på vissjan har vi ingen fungerande tv! Ja, ni läste rätt men så är det..men datorn fungerar..huvudsaken *S*

Sidentass

ronjo
2006-12-08 20:56
#3

Jag föll verkligen för Whiskasreklamen med dikter. Kommer ni ihåg den?? Det var ju att tag sedan man såg den.

**Min katt Nisse, han är så lat. Ligger jämt och vilar. Bara när det bjuds på mat, han till köket ilar. Se'n blir han så mätt och trött, lägger sig och sover sött!  **>^..^<


EddaM
2006-12-09 00:20
#4

Ja ronjo den dikten var ju för söt o katten med=) De kan verkligen göra fina reklamer=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

[cicoccabim]
2014-10-21 13:09
#5

gillar katterna i reklamen, men inte alltid maten de gör reklam för…..😕

Rumblebee
2014-10-21 13:47
#6

Att ingen nämnt folkdams reklam med skydiving katter. Agria har vad jag vet en reklam med en kattunge och hundvalp Och så har vi denna som pojkvännen skrattade ihjäl sig åt när han såg den första gången (och andra gången, och tredje..) https://m.youtube.com/watch?v=S-g9eDY1qdM

Annons:
Rumblebee
2014-10-21 13:51
#7

Haha oj först nu ser jag att tråden har "några" år på nacken.

[cicoccabim]
2014-10-21 13:55
#8

jag jagar medaljer….. och fick en! (arkeologen)

Upp till toppen
Annons: